به نظرت زنده ای یا زندگی میکنی؟؟
این سوالیه که هر از گاهی لازمه از خودت بپرسی همه ی ما در حال یه سفر هستیم. سفری از تولد به مرگ هر روزی که شب میشه، تو یک روز به مقصدت نزدیک تر میشی
اما آماده ی اون مقصد هستی؟
آیا از سفری که داری راضی هستی؟
این سفر مجموعه ای از کارهایی که انجام میدی و نمیدی مجموعه ای از باورهایی که داری و نداری مجموعه ای از هنجارها و ناهنجارهای تو هست
اگه توقع داری بدون اصلاح این ها سفر خوبی داشته باشی و درست به مقصد برسی، توقع بجایی نیست!
تو این دوره چی یاد میگیری؟
با این که کلی چیز یاد میگیری اما دوست دارم بگم هیچی!
دوست دارم بگم تو این دوره دنبال یاد دادن نیستم، دنبال اصلاح کردنم
دوست دارم قیچی به دست بگیریم و با هم باورهایی که نیاز به هرس کردن داره رو هرس کنیم
دوست دارم وقتی این دوره تموم میشه یه دور تمام باورهات راجع به زندگی رو مرور کرده باشی
تو این دوره:
- از اقتصاد میگم
- از باورهات میگم
- از تله های ذهنی میگم
- از توهمات میگم
- از آینده نگری میگم
- و….
چرا نباید این دوره را تهیه کنم؟
هر کدام از ما دلایلی برای آموزش ندیدن داریم؛ مثل:
- وقت ندارم
- فایده نداره
- اینا همه ش الکیه
- هزینه ش زیاده
- من خودم بلدم
- و…